Saturday, October 10, 2009

Awalnyer pagi ni!!!

Awalnyer pagi ni seperti title di atas...

Bangon jer awl..tp bucukz lagi..jgn mare yer...nk mndi pagi..sejuk sgt...Apa yang membuatkn aku ley bangon awl..ahahaha...sebab tido awl kot...pecaya la sgt..bukan2..sebenarnyer..sbb ringtone meset aku berbunyik2 la..tp pagi ni terlalu awl...tp consider ok la..skrg xleh dh jadi ank dare pemalas lg...kena change sket attitude...i could change to be a better person...jangan la gelak2..biar aku jer yang gelak kn diri aku sndri...ehehehhe

Subjek meset agak menarik arini...*syhhhhh...secret...cannot published...only between us...layan...counting days..dh 14 ari rupenyer...aku menjadi seseorang...ahahha...pecaya la..ini bukan cobaan..ini betol2...

Ader plak yg spoiled kan mood pagi ni..bdk2 SKTC...ader ker cikgu kena mrh ngn bdk..tu aku la orgnyer..bikin hangen jek...tny naper dh lama x angkt call diaorg la..pastu reject call la..leceh btol bdk2 ni..wt aku nyampah ngn perangai diaorg...aritu soh aku jd drebar diaorg angkut p beraya plak..xkuase aku layan..ader ker bdk2 zaman skrg mengarahkn gurunyer...pergh..mmg bikin marah btol...yang paling sengal tu...nk ajak aku p umah cikgu2 lelaki bujang tu..tp xder la bujang pon..ader gak yg dah kawen...tp skrg..dok umh sewa bujang la...panas ati btol...sepanjang hayat aku ni xjejak lg la umh memana lelaki..jgn la nanti anak2 aku jd cmni...patut la dolu ayah aku xbagi bebas2 jln p umah org...

Tetibe rezeki dtg la plk ni...jantung ati kata..mkn pree...kak alia my PKO ajak p open house umah Dr. Yazid kt pulai perdana...jauh2 la umh lecturer ni..suke sgt dok area pulai tu...siang2 leh p...malam2 harap ampun la...
cmner nk p amik mak kat larkin ni??..sian mak..kena amik awl sket kot..nak call mak dolu la camni...

U cheer up my day..my bestfren in matrix call..ajk dtg umh dia makan2..sori la Yana, aku kt jb xdpt la menjamu selera esok..
bestnyer..rindunyer dh lama xngar sore ko Yana...rupenyer keje kt putrajaya jer..alahai sebelah bangi jer..nnt ujung taun abes kpli ni...kiter jmp yer Yana...dh berapa taun xjmp ko kan...

Tgk jam dh nk kol 11...mak aiiii...xmandi lagi ni..konfirm reject...huhuuh..mau wange2 dolu...

No comments:

Post a Comment